måndag 28 maj 2012

Scrapträff i Östraby.......

..........Vi har varit i Östraby, hos Mickie som har Scrapnet på en scrapträff i lördags, det var jätteroligt, vi var ca 14-15 st som gjorde det som vi alla tycker är så roligt, scrappade en hel dag. Tänkte jag ska visa lite (många) bilder därifrån,
Blomman pysslar med ett kort och så en bild på hennes fina rosor, ja hon kallas ju inte blomman för ingenting

Här har vi Christina, alltid lika glad.

Fler scrappare

Camilla hade gjort en fantastiskt vacker och väldigt god tårta

Lång kö..........

Laila hugger i

Kafferast

Marleen, Barbro o Christina njuter av den goda tårtan

Dax att scrappa igen

Per, den fantastiska kocken, lagar sååå god mat, denna gången fick vi Örtkryddad kyckling, rostade grönsaker, potatis o kall sås.

Ljuvligt gott, längtar redan till nästa träff i Östraby

Jag hade scrappträff i går så jag kunde inte fira min kära mamma då, men jag tänkte göra det i veckan
med en middag och en liten present som får vara lite hemlig ännu
.
I morgon åker jag till bästa Jenni, hoppas vi ska "scraba lita" då.

Ha det så gott i solen

Tjingeling
Annette

"there is no substitute for a Great Mother"

3 kommentarer:

Pinglans pyssel sa...

Det syns att ni har det trevligt *ler*
Kram Ingela

Anonym sa...

Ja,vad kul det var !!!!!
Goa scrap tjejer.
SÅ bortskämda vi blir med allt gott som bjuds också.
Hoppas vi kan åka snart igen.

Stor kram från Blomman.

allram/ Jenni sa...

Ser underbart ut och jag är helt redo igen så hoppas det blir träff igen snart för jag vill med... nu.