torsdag 31 maj 2012

I nöden prövas ...........

.....vännerna, eller hur det nu är man säger. I morse fick jag ett blää  besked,
skit  också var väl ungefär vad jag tänkte, men då ringde vännen Jenni, och undra om jag ville åka med till en scrapbutik,  ooohhh ja det är ju klart att man vill när man bara sitter o tycker rysligt synd om sig själv.
Så vi for i väg, o genast känner man sig lite bättre.  men det är väl så  med vänner att man ska kunna dela både stort o smått
 Och nu över till mer som är roligt,
Jag har gjort ett minialbum som min barndomsvän ska få, den handlar om hennes femtiårs kalas, i den har jag gjort små fickor som ska innehålla små tags, så här ser dom ut



 jag är ju löjligt förtjust i rosa, så jag gör väldigt ofta alster i just den färgen. Visar lite fler bilder en annan gång.
så Tjingeling tills dess
Annette

" Vänner är som stjärnor, dom finns där, även om man inte alltid ser dom"

1 kommentar:

allram/ Jenni sa...

Allt för dig kära vän. Roligt hade vi!!