onsdag 18 april 2012

Här går det undan..........

..........minsann. Ännu ett inlägg på kort tid, inte riktigt likt mej haha. Denna gång blir det mååånga bilder från vår senaste scrapträff men först till något annat. Det pågår en tävling hos Scrappaloss, man ska göra en tag,
Så här blev min
Jag har klätt en tag med metalltejp som jag sedan har embossat med tegelvägg, dekorationerna går åt det manliga hållet, och nu kan jag bara hoppas att jag har tur.
I helgen var det skrappträff igen, här kommer lite bilder därifrån, vi gjorde minialbum av kuvert som vi satte ihop med bian, väldigt roligt hade vi, tur att vi snart träffas igen.


Imorgon ska vi på sjukbesök hos halta-Lotta "Blomman" i Helsingborg, tänkte vi skulle scrappa lite, ett litet minialbum, stackaren har opererat sitt knä, så vi har inte träffats på lääänge, så det blir extra roligt att träffas nu.


Tjingeling
Annette


" Man har alltid tid till det man vill göra"

4 kommentarer:

Päivi sa...

Vilken otroligt läcker tag! Du, skulle du kunna ta och göra ett nytt inlägg i vår blogg med direktlänk till detta inlägg och inte hela din blogg. På det sätt hittar vi lättare till den när tävlingen är slut och vi ska börja rösta. :) Dessutom är vi rätt noga med att man just lägger en länk just till alstret ;)

Tack för att du är med och tävlar med din fina tag hos oss på ScrappaLoss

Ha det bäst!
Päivi DT Scrappaloss

allram/ Jenni sa...

Hej och hå, scrappa på.

BellaMio sa...

Lika läckert som vanligt när du skapar!! Gillar metalltejpen, ger liksom lite extra puff till det hela.

Kram!

Anonym sa...

Hej Å Hå
Otroligt fin Tag men så är du ju också Tagdrottningen.
Susanne