lördag 24 december 2011

Håll ut.........

.....snart är julen slut.Jag länktar till min altan, om bara ca 3 (TRE) månader ska den vara fin o nystädad, då flyttar jag ut där med alla mina scrapgrejor åh vad jag längtar.
Men först ska vi fira julafton, det blir en väldigt lugn tillställning i år. Började så smått igår med att barnbarnet kom, bara mys. Hoppas det kommer en tomte till kvällen, jag har ju en jätte låååång önskelista, är barnsligt förtjust i julklappar eller presenter över huvud taget, jag tycker det är så roligt att ge bort men lika roligt att få, har redan klämt på några okända paket som det står mitt namn på hihi.

Önskar er alla en riktigt
Och ett Gott Nytt År

Tjingeling
Annette

"Santa´s Shitlist
yes you´re on it again this year" 

4 kommentarer:

BellaMio sa...

God jul goa du!!! Hoppas du får en härlig julafton med massa fiiiiina paket!!! Jag är oxå barnsligt förtjust i presenter, hihi...

Julkramar!

allram/ Jenni sa...

Jag önskar dig den bästa av alla jular och hoppas (vet) att det blir scrappiga klappar. KRAM!!!

Christel sa...

God Jul! Hoppas du fick många klappar .Jag leker med min julklapp i dag,Längtar också tills vi kan sitta ute och scrappa
KRAM!

Anonym sa...

God fortsättning min kära vän.
Ja nu ligger man här i soffan med en Aladinkartong på lilla maggen och ser med tindrande ögon på min julklapp, en Big Shot.Roooolit!!
Längtar tills vi kan träffas i ert uterum och ha kul.
Vi ses snart vännen.

Stor kram från Blomman.