tisdag 27 september 2011

Stort tack.........

för alla trevliga kommentarer ni skriver till mej, det värmer gott ska ni veta. Jag vill oxå skicka stora kramen till mina riktigt goa vänner som stöttar o finns just här o nu, ni betyder ofantligt mycket.
I dag har jag anmält mej till ännu en tävling, det är Pysseltagen som har en månadstävling i att skapa något till en sjukling som kan pigga upp tillvaron lite. Jag gjorde en liten låda till en cdbok, jag gillar att läsa och om man är sjuk kan det kanske passa bra med en ljudbok att lyssna till när man ligger där i sängen o känner sig eländig,
Jag hoppas ingen blir sjuk, så jag slipper ge bort den, för till helgen ska jag och  mina vänner på
scrappläger i två dagar på Odengården i Röstånga, jag längtar och har gjort sedan i maj när jag anmälde mej, då kändes det förfärligt låååångt borta, och nu är det snart dax. Det är bara den där lilla detaljen med packningen, vad SKA man ha med sej, jag har aldrig varit på scrappläger tidigare (makens benämning på jippot) så det är lite svårt att veta vad som är livsviktigt  och mindre viktigt. Rapport kommer senare,
tills dess önskar jag alla en trevlig helg
tjingeling
Annette

"Complaints to the cook can be
hazardous to your health"

5 kommentarer:

Ingela sa...

Oh vad fint.
Duktig du är.
Kram Ingela
(från Mixhus kurserna)

Anonym sa...

Lovely.
Mer tänker jag inte skriva denna gång,för denna gången är vi ju med i samma tävling,och då är man väl bistra konkurrenter.
Susanne "Prickelina"

allram/ Jenni sa...

Tack själv goa Annette. Du berikar även dina vänners liv!!. Lycka till i tävlingen. Må bäste scrappare vinna.Hahaha. Vi ses på lördag. Tjohooooo.

Sindra sa...

Vilken bra idé att ge bort :)

Ljudböcker är toppen när man behöver slappa men inte bara vill stirra i taket ;)
Ha det gott!

Anonym sa...

Käraste vännen och fröken i scrap.

Fattar du vad du inspirerar oss och förgyller våra dagar.
Det är en stor glädje och förmån att få vara din vän och elev.

Du är bäst!!!

Kramar

Blomman.