måndag 2 juli 2012

Jag ska............

............gästblogga hos Pysseltagen under juli månad, hu vad nervös jag är. Det vill jag fira  med en liten blogcandy, (hemlig sådan än så länge).
För att vinna vill jag följande:
bli följare av denna bloggen
skriva någon kommentar under juli månad
har du egen blogg får du väldigt gärna berätta om min candy och länka hit

Jag drar en, kanske två vinnare den 1 augusti

Idag börjar "guben" sin semester, ska bli härligt med lediga dagar
på tisdag ska vi scrappa igen på altanen, kan man ha det bättre så säg.

ps. glöm nu inte att kolla in Pysseltagens sida 

Tjingeling
Annette

" The road to a friend´s house
is never long"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga tider!!! Synd att man börjat jobba igen. Jag tar hemskt gärna en liten lott i din bloggcandy. Jenni

Anonym sa...

Det kommer du att klara galant!!!!!
Jag längtar tills i morgon till altan träffen,hi hi hiiii!

Många kramar från Blomman.

Pinglans pyssel sa...

Vad roligt !!! Det fixar du galant :)
Kram Ingela