söndag 7 augusti 2011

Slut på semestern.......

.....men jag hoppas inte det är slut på sommaren, det har regnet lite väl mycket nu tycker jag. Hoppas det blir fina dagar i både augusti och september. Jag har haft äran att ha några trevliga scrapvänner hemma hos mig några gånger, och i morgon är det dax igen, då kommer Susanne Prickelina, Annika, Jenni och Christel från Ängelholm hit och vi ska scrappa hela dagen, har redan ordnat för både frukost och lunch och till eftermiddagsfikat har Prickelinas dotter Melissa bakat, ska bli spännande och se vad hon bjuder på. Jag har gjort ett tagkort igen, någon som är förvånad??? Detta var till föräldrarnas kompis Manne, han är sjökapten, så jag tycker Maja Design är helt perfekt till hans kort.
charmsen gjorde jag av ett av sjömotivpapperna, tycker det blev lite häftigt,
tycker att sjökorts papperna är riktigt häftiga, föreställer ju Bohuslän, och jag som är född i Uddevalla tycker lite extra mycket om dom, lite patriot är  man nog, det är bra här i Skåneland också även om jag saknar klippor o havet då då. Även om det är attans kallt i Yngsjö så är det helt ok också.
Snart har jag haft 1000 besökare, himla kul, önskar jag fick lite fler följare också, hoppas ni hitta hit, skriv gärna nått så jag kan besöka era bloggar.
Ha det riktigt bra, det tänker jag ha imorgon, ni är så välkommna mina goa vänner
Tjingeling
Annette

"cleaning is something
i do between
scraping and scraping"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer om en stund vännen!Ser fram emot en härlig kreativ dag.
Men med ett proffs som dej vid bordsändan,kan det bara bli bra.
Kram Susanne(Prickelina)
Melissa kaka är med

E-designat sa...

Lika vacker som alltid!
Tråkigt att jag inte lyckas vara med hos er underbara tjejer;) Hoppas ni får en trevlig dag;)
Kram Erika

allram/ Jenni sa...

Mmmm gillar verkligen det marina. Tack så hemskt mycket för igår och alfabetet heter Harvest från Quickutz, 4x8 dies. Me like.

Anonym sa...

Regnet det bara öser ner,men jag är så nöjd och glad,hela tiden.FÖR då kan jag ju scrapa.DuDuDuDuDududu.
Kram Prickelina