onsdag 22 juni 2011

Premiär

Hej !
Annette heter jag och idag är det premiär för min blogg.  BellaMio har gjort min blogg på telefon i kväll,
Jättestort tack till dej, hoppas nu att jag ska fixa detta här utan större katastrofer. Tänkte att jag ska passa på och visa ett kort som jag gjort till min svåger, när han fyllde 50 år. Det är Graphic 45 papper som jag använt,



jag älskar dom papperna. Tycker dom är underbara. Kan bara visa insidan för dom andra bilderna vill lägga sig på sidan, vill inte att ni ska få nackspärr så här första gången ni besöker min sida. Stackars BellaMio, hon vet inte vad hon gett sej in på nu när hon är min bloggcoatch.

Tjingeling
Annette

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi!!! Jag blev först att skriva till dig. Denna blogg kommer jag att följa med STORT intresse!
Massor av kramar

Anonym sa...

glömde ju skriva under med mitt namn.....Helen Livgård =)

Anonym sa...

Detta har jag väntat på vännen =)))
Kram Marleen

BellaMio sa...

Hihi, men se där ja!! Det gick ju alldeles utmärkt!!!

Å det där med bilderna som hamnar på fel ledd, det fixar vi!! Det är dumma blogspot som knasar i bland...

Kortet är ljuvligt så klart, vad annars att vänta från dig :)

Kramis!!

Anonym sa...

Fint Farmor^^

Du e duktig!

/Johannes

Christel sa...

Trevligt att du skaffat en blogg
lovar att kolla till dig varje dag
kram / Christel

Sanna Friberg sa...

Hejsan Lilla Farmor.
Riktigt roligt det här,hoppas få se många nya ting från dej,pro.Ser fram emot dina Underbara alster.
Kram Sanna Friberg